POLÍTICA DE QUALITAT SEGMENT MICE

Totes les actuacions de qui formem PANGEA van encaminades a satisfer les necessitats dels nostres clients.

Per a enfortir el compromís amb la Qualitat, l'Organització manté implantat un sistema de Gestió de Qualitat dels seus serveis MICE, conforme a la norma internacional UNE-EN ISO 9001:2015 aplicable a: Disseny, mediació, organització i comercialització de serveis turístics i d'esdeveniments culturals i lúdic-recreatius mitjançant canal directe i digital per a l'àrea de negoci MICE (meetings, incentives, conventions and exhibitions) Certificat nº: 34/5200/21/2073 de  OCA Instituto de Certificación, S.L.U.

Aquesta implantació implica el compliment de requisits reglamentaris i legals aplicables, així com amb el compromís de millora contínua.

Concretament, la Política de Gestió de PANGEA en aquesta àrea MICE es defineix en:

  • Compromís amb el client i les parts interessades perquè disposi de les solucions necessàries i adequades a les seves circumstàncies, mantenint el vincle en el temps i fomentant la confiança en la Qualitat i Excel·lència del nostre treball; la documentació és completa i adequada, proporcionant l'estructura suficient per al manteniment i millora del sistema.

  • Verificació per part de PANGEA dels Registres que evidencien clarament el rendiment i capacitat del sistema per complir amb els requisits de la norma de Referència.

  • L'organització mostra la seva capacitat i eficàcia del sistema per assegurar el compliment continu dels objectius de l'organització. L'organització exerceix la seva funció de manera eficaç, ja que s'evidencien actuacions que tendeixen al compliment dels objectius de l'organització oferint el servei als seus clients amb un alt nivell de satisfacció.

  • Assignació eficaç de funcions i responsabilitats de manera que el concepte de qualitat estigui present en tots els nivells i activitats.

  • Conscienciar i motivar el nostre personal, sobre la importància de la implantació i desenvolupament d'un Sistema de Gestió, garantint la seva formació per al correcte exercici de les seves activitats dins de l'organització.

  • Implantar i mantenir les mesures internes de gestió i control per complir amb els requisits i millorar contínuament l'eficàcia del sistema de Qualitat i assegurar així la satisfacció dels nostres clients i parts interessades.

Considerant aquestes pautes, aquesta direcció reitera el seu més ferm compromís sumant esforços per a l'assoliment d'aquests objectius, per la qual cosa aquesta política és entesa, implantada i mantinguda al dia en tots els nivells de l'organització del servei MICE.

DADES GENERALS

Agència de viatges Pangea The Travel Store està inscrita al Registre Mercantil de Madrid, Tomo 32.089, Folio 189, Full M-577512

Telèfon: 910 837 976

Email de contacte : [email protected]

AUTORITZACIÓ ADMINISTRATIVA

Pangea és una agència de viatges subjecta a la supervisió de les agències de viatges de la comunitat de Madrid, estant inscrita amb el Codi Identificatiu Comunitat de Madrid C.IC.M.A 3099.

NOMBRE D'IDENTIFICACIÓ FISCAL

CIF B-86980703

 

Dades generals

Agència de viatges Pangea The Travel Store està inscrit en el Registre Mercantil de Madrid, Tom 32.089, Foli 189, Fulla M-577512

Telèfon: 910 837 976
Correu electrònic de contacte: [email protected]

Inscripció en el registre mercantil

Agència de viatges Pangea The Travel Store amb domicili social al Carrer Príncipe de Vergara, 26, CP. 28001 Madrid.

Autorització administrativa

Pangea és una agència de viatges subjecta a la supervisió de les agències de viatges de la comunitat de Madrid, estant inscrita amb el Codi Identificatiu Comunitat de Madrid C.IC.M.A 3099.

Nombre d'identificació fiscal

CIF B-86980703